Jácint krónikás tollából:

 
Új modern épület áll a fakanál! Nem lehet mérni tudni e! Elkeserítő, hogy ezért mentünk annyit fel és le majd újra fel majd leestünk, de nem álltuk volna ki, hogy ez lesz belőled. Mindenki ellátmány a maga férge! Nem? Aztán mikor én megnéztem neki, h ne legyen olyan faszari nem adtam át semmit tőle magamnak mégis nekem kellett megmondani mekkora volt a szalmabála, nem lett belőlem 4 sebességes Simson maradt az S51 b, feltettem egyszer magam pókeren de visszanyertem a lélekjelenlétem abban a pillanatban mikor a samponos vesekövem kihánytam! Nem fognak ezek engem eladni Karácsonykor sem, várniuk kell Húsvétig! Kálvária templomnál lesz este napközis összeverekedés, előre meg van beszélve az eredmény, Aczél Zoltán brutto 4 meccset adott el egy hónapban, volt olyan, hogy nem is volt 11-s de még kapu sem, és legalább 88 góllal kellet kikapni feltűnésmentesen! Ezt úgy oldották meg, hogy  Halmosi Cucu beöltözött mérnökembernek és láncon vezetett fel-alá egy partjelzőt aki viszont medvének volt beöltözve és brummogott! Brummogott 88 lest meg egy kapufát így jött ki a végén, hogy ostobaság! Ormány Vikmunc ma este korcsolyázni fog Milánó főterén Silvio Berlusconival kézen fogva aztán megdugnak 22 db spártai tüzet! Egyik sem tüzel, mind kurva! Ezek után mondja meg nekem az összes hitelminősítő, hogy ő független és nem professzionális bandaháborog föl-le nekem itt! Ezeknek is csak az kellene ám, mint a Magyar Gárdának felpofozni őket! Nemzeti érzelmű románokra van itt szükség a Dunántúlon, olyanra mint Rihanna, igazi rocker popper, enélkül nem fog menni, értsd meg te hóember gyilkos! Tele van az utca spanokkal, kéretlen buszjáratokkal, vírusos karácsonyfa árusokkal, féktelen fergeteggel! Egy verset nem tudok megírni rendesen anélkül, hogy ne lenne belőle bizalmatlansági indítvány, pedig a mai világban diplomával boldogulni nem lehet. Kell legalább egy 60-s IQ is, meg befejezetlen szakmunkás tanulmányok helyett, milliárdos áfa csalás mellett,  legalább egy puli kutya méretű nem egér, miért mondod hanem vakond!!! Második szellemi atyámmal szemben lakott Kovács György, esténként mindig összeverték az anyjukat! Ketten egy ellen, így megy ez, hazamegy páff üti az asszonyt és nevet mert sír a gyerek! Feljelenteném magadat de szégyelli engem! Nem itt születtem de itt halok meg, mi ez ha nem egy nagy ellenzéki obstrukció?? Gyakran elkiáltom magam, hogy véged van meghalok, de hazakergetett egyből falkában acsarkodik! Meg kell védeni a diktatúrát, odaláncolom magam O.V. VW. transporteréhez és azt kiabálom ez pd tdi ezzel eljársz olcsón mi? Elmehetnél vele messzebbre is csak vidd a barátaid! Én egyedül meghódítottam Indokínát, tankjaim egy nap alatt nem haladtak egy métert se, de nem is veszítettem csatát el túl sokat, egyet sem nyertünk, nekem ne mondja meg semmiféle alkotmánybíró, hogy a szilikon agyam szivárog! Ezt a kurva életet csak egyféleképpen érdemes élni! Felemelt fejjel! Ez az én privát véleményem a tiédre meg nem vagyok kíváncsi! Ha mégis mondod köcsög vagy! Átlagemberekből meg elegem van, mindegyik hőzöng, hogy én sok adót fizetek ki nektek mikor meg nem is vagyok én görög! Megmosod a kezed nem kapsz semmiféle szappant, egy pofon az a tiéd! Nem érted persze, semmit nem értesz, te sem meg a barátod sem! Két gyökerek vagyunk de ti is csak ketten vagyok! Na a lényeg, amit soha ne felejts el, ami tényleg fontos, amit nem Sütő András mondott még csak nem is én, amire most nagyon figyelj oda, azt nem mondom el úgysem. Miért mit gondoltál? Boruljon rátok a kurva karácsonyfa ennyit akartam mondani!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegidok.blog.hu/api/trackback/id/tr603493963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása